林家棟監製黑色喜劇《殺出個黃昏》開拍

謝賢、馮寶寶50年一遇 大銀幕重逢

《殺出個黃昏》開鏡儀式

林家棟監製嘅《殺出個黃昏》主題圍繞謝賢(四哥)周旋於馮寶寶林雪兩個摯友之間,三人尋找存在價值。

謝賢以男主角身份奉獻俾《殺出個黃昏》

四哥大讚選角非常出色:「拍戲就多,同咁多𡃁仔拍都係第一次,家棟又話要我變,又唔俾我側起個頭,咪睇佢有咩把砲囉!今次同阿雪演對手戲,叫佢放我一馬啦!」對於同老友馮寶寶再聚,四哥就話猶如時光倒流:「Bobo喺我眼中永遠係一個小妹妹。雖然係舊拍檔,但係我期望有新火花,等我帶佢攞翻啲青春。」四哥表示:「其實我仲有一個任務,就係帶啲新人。」

我聽到係同四哥合作,咪喺馬拉即刻飛翻嚟囉,佢真係似我大哥哥㗎,同四哥真係相逢恨晚。
—— 馮寶寶

《殺出個黃昏》三位主角謝賢、馮寶寶同埋林雪

林雪將示範大叔嘅浪漫

林雪於片場表現輕鬆:「我都係嚟跟四哥同Bobo姐學嘢,不過今次好難得我有條感情線,希望俾觀眾睇吓咩叫大叔的浪漫。」

監製林家棟坦言幾大壓力,表示:「今次每個角色背後都有自己嘅包伏,佢哋面對嘅挑戰好大,所以都要慢慢調整。幸好今次四哥、Bobo姐同阿雪,好有突破,好主動提出想法,我覺得係新人學嘢嘅好機會。」

《殺出個黃昏》演員李璨琛、馮寶寶、賈曉晨

故事簡介
謝賢馮寶寶林雪三人50年代曾是聞風喪膽的殺手組織,無奈時代蛻變,三人卻不敵年紀漸長,從此各自過著平凡的生活。當步入黃昏之年,被社會標籤為負資產,憑藉電台點唱,一首青春之歌,便是三人重聚之時⋯⋯

監製:林家棟
導演:高子彬
演員:謝賢馮寶寶林雪賈曉晨顏子菲李璨琛顧定軒、何雁詩、鍾雪瑩

iOS Enjoy Movie App 下載
https://itunes.apple.com/hk/app/enjoy-movie/id295613985?l=en&mt=8&ct=feed_medium

ENJOY
ENJOYhttps://enjoymovie.net
分享經典對白,提供香港上映的電影資料,集合全香港戲院資訊,一覽最新售票情況,Enjoy Movie 讓熱愛電影的您輕易找到最佳場次觀看心儀電影。

最新影評

最新文章

更多相關文章

熱門文章