9部你不能錯過的2019年10月上映的新片

10月勁多新片上映!Enjoy Movie幫你揀左10套(更新 Oct 3: 追加一部,請看最後) 你一定要睇 🙂 太多驚唔記得買飛就Download Enjoy Movie bookmark定佢地,賣飛就會通知你!

小丑 Joker

杜德菲力斯鏡頭下的Arthur Fleck(華堅馮力士 飾)在葛咸城掙扎求存。他是個出租小丑,渴望能夠成為棟篤笑匠,卻發現自己的人生更像個笑話。Arthur受盡社會的冷漠和殘酷所折磨,作出一個醜惡的決定,引發出一連串無可挽回的事件。

點解要睇?
第一套反派主角嘅獨立原創電影。榮獲第76屆威尼斯電影節 最佳電影「金獅獎」,早前IGN都俾左10分好評,爛番茄都係一致好評。威尼斯電影節主席Alberto Barbera仲話《JOKER小丑》係奧斯卡嘅有力競爭者。

導演:杜德菲力斯
演員:華堅馮力士, 莎絲比斯, 羅拔迪尼路, 畢顧倫
片長:118分鐘
級別:IIB
上映:2019年10月3日

《小丑》電影預告,上映場次及購票
https://enjoymovie.net/movies/L0WZQaYAPJ/joker

鬼片:驚嚇現場 Warning: Do Not Play

對電影懷有強烈抱負的導演美貞為拍攝新的恐怖片,一直費盡心神卻苦無靈感。某日,她從朋友口中得知曾有一部由鬼拍成並遭到禁播的恐怖短片。被傳言深深吸引的她用盡一切方式追查,更無視該短片的導演之勸告,執意追尋真相,並將自己寫進劇本之中… 然而當她愈接近真相,更多的怪事在美貞周遭發生。當現實與電影的界線愈發模糊,美貞將迎來怎樣的結局?

點解要睇?
真正喺廢棄現場取景嘅作品,夠哂「寫實」,隨時拍埋真正嘅鬼入去。女主角徐睿知一人分飾兩角,扮人又扮鬼。

導演:金鎮元
演員:徐睿知, 陳善奎
片長:85分鐘
級別:IIB
上映:2019年10月3日

《鬼片:驚嚇現場》電影預告,上映場次及購票
https://enjoymovie.net/movies/oZp1dPdW8l/warning-do-not-play

雙子任務:疊影危機 Gemini Man

《魔盜王》系列賣座監製謝利畢咸瑪(Jerry Bruckheimer)及《職業特工隊:叛逆之謎》幕後精英聯合領軍,金像提名男星韋史密夫(Will Smith)一人分飾兩角展開連場激鬥!《末世街10號》女星瑪莉伊莉沙伯雲絲迪(Mary Elizabeth Winstead)、《誘心人》金像提名男星基夫奧雲(Clive Owen)、《奇異博士》男星黃凱旋(Benedict Wong)攜手傾力演出。 故事講述頂尖殺手亨利(韋史密夫 飾)打算退出江湖,卻突然被一名神秘的年輕特工追殺。兩人交手期間,亨利更發現對方好像能預測到自己的每一個動作……

點解要睇?
自己打自己!Junior Will Smith vs Old Will Smith 夠哂吸引!李安以運用拍攝《少年 Pi 的奇幻漂流》嘅經驗,將一個栩栩如生嘅年輕版韋史密夫,呈現喺大銀幕。

導演:李安
演員:韋史密夫, 瑪莉伊莉沙伯雲絲迪, 基夫奧雲, 黃凱旋
片長:120分鐘
級別:IIA
上映:2019年10月10日

《雙子任務:疊影危機》電影預告,上映場次及購票
https://enjoymovie.net/movies/mMpMVgmwvQ/gemini-man

鯊海47米:狂鯊出籠 47 Meters Down: Uncaged

美雅跟著研究瑪雅文明的爸爸移居墨西哥展開新生活,但與繼姊薩莎常常發生磨擦,為了突破家庭僵局,她們膽粗粗與另外兩位朋友潛入水底洞穴探險。四名年輕女孩發現驚世的水底遺址,竟是巨鯊的棲息地。被困水洞的她們,面對出籠狂鯊及氧氣耗盡的危機,如何逃出致命鯊口?這座水底迷宮最後會否成為她們的墳墓…?

點解要睇?
鯊海47米》全新一章,再度挑戰「深」寒極限﹗睇左第一集嘅你,梗要睇埋呢集!另外重有兩位星二代演出,包括(剛剛話流最後一滴血嘅)史泰龍的女兒😳西絲汀史泰龍(Sistine Stallone)以及占美霍士的女兒歌蓮霍士(Corinne Foxx)。

導演:約翰拿斯·羅拔斯
演員:歌蓮霍士, 西絲汀史泰龍, 蘇菲・奈里斯, 布萊安妮・特魯, 妮雅・隆, 約翰·科貝特, 大衛・桑托斯, 柯林·蘭波, 布蕾克・貝辛格
片長:89分鐘
級別:IIB
上映:2019年10月10日

《鯊海47米:狂鯊出籠》電影預告,上映場次及購票
https://enjoymovie.net/movies/0GA0Bb6pjO/47-meters-down-uncaged

黑魔后2 Maleficent: Mistress of Evil

愛洛公主(艾麗芬寧 飾演)即將與菲臘王子(夏里斯迪堅遜 飾演)結婚,她與黑魔后(安祖蓮娜祖莉 飾演)的關係隨著王子之母英桂女皇(米雪菲花 飾演)的介入,變得更為錯綜複雜;與此同時一股新的黑暗勢力入侵魔境,引發一連串巨大衝擊⋯⋯

點解要睇?
上集好評後一等就五年嘅續作。《黑魔后2》再次由安祖蓮娜祖莉和艾麗芬寧擔正,仲有金像提名女星米雪菲花加盟,精彩延續《黑魔后:沉睡魔咒》,超越童話傳奇!

導演:喬奇姆·羅寧
演員:安祖蓮娜·祖莉, 艾麗芬寧, 米雪菲花
級別:IIA
上映:2019年10月17日

《黑魔后2》電影預告,上映場次及購票
https://enjoymovie.net/movies/b7Wl3QmwKY/maleficent-mistress-of-evil

唐頓莊園 Downton Abbey

電影版由一眾原裝創作執導,暨《高斯福大宅謀殺案》金像編劇領軍,原班得獎主角們再度大鬥神級演技!英國國王和女王大駕到訪唐頓大宅,Crawley家族爆發最激烈的「唐」心風暴,誰是貴族?誰是忠僕?誰是小人?誰是王親?莊園內各有丰采,針鋒相對等你來……

點解要睇?
劇集播出6季,先後横掃全球超過270項大獎同埋提名,包括3度勇奪金球獎,至尊陣容兼劇力集結,實力無可置疑。英劇《唐頓莊園》(Downton Abbey) 自2015強勢完結後,籌備四年原班人馬再度上陣,華麗御駕大銀幕!只要有返原本劇集嘅水準已經收晒貨。

導演:Michael Engler
演員:Hugh Bonneville, Maggie Smith, Michelle Dockery, 占卡特, Laura Carmichael, Elizabeth McGovern, Phyllis Logan, Penelope Wilton, Brendan Coyle, Joanne Froggatt, Robert James-Collier, Lesley Nicol, Sophie McShera, Raquel Cassidy, Allen Leech, Imelda Staunton, Geraldine James, Simon Jones, David Haig, Tuppence Middleton
級別:TBC
上映:2019年10月17日

《唐頓莊園》電影預告,上映場次及購票https://enjoymovie.net/movies/Q0WRm57Nln/downton-abbey

喪屍樂園:連環屍殺 Zombieland: Double Tap

《喪屍樂園:連環屍殺》發生在上集的十年後,致命病毒肆虐,世界仍舊被喪屍佔據,四個主角: 內向戇男Columbus (謝西艾辛堡 飾)、暴力大叔Tallahassee (活地夏里遜 飾)及醒目姐妹花Wichita (愛瑪史東 飾)與Little Rock (艾碧姬布絲蓮 飾)繼續拍住上打喪屍,齊齊絕境求生。為了尋找安身之所,四人進駐白宮,除了要對付進化變種喪屍,還發現其他倖存者。但對於他們來說,最大的難關卻是與身邊的隊友吵大鑊?!正所謂「贏場交,輸個家。」走過十年出生入死,到底他們會乃念曾一起走過的日子還是從此散band?

點解要睇?
Emma Stone喎!完班人馬喎!當年Zombieland輕輕鬆鬆過億美元票房,宜家貴為奧斯卡影后都再黎打喪屍,無理由唔入場支持下。

導演:Ruben Fleischer
演員:活地夏里遜, 謝西艾辛堡, 愛瑪史東, 艾碧姬布絲蓮, Rosario Dawson, Zoey Deutch, Avan Jogia, 湯馬士米度帝治 Thomas Middleditch, 標梅利, Dan Aykroyd, Luke Wilson
級別:TBC
上映:2019年10月24日

《喪屍樂園:連環屍殺》電影預告,上映場次及購票https://enjoymovie.net/movies/Q0WRm1ONln/zombieland-double-tap

未來戰士:黑暗命運 Terminator: Dark Fate

阿諾舒華辛力加 (Arnold Schwarzenegger)、蓮達咸美頓 (Linda Hamilton) 再度出擊,聯同超型格女星Mackenzie Davis迎戰打不死進化版Terminator,誓要改寫地球命運!

點解要睇?
未來戰士返來喎!正宗Sarah Connor喎!單單係睇 Sarah 望住阿諾嘅T800已經係充滿回憶值回票價。今次仲有占士金馬倫 (James Cameron) 監製加《死侍》導演添米勒 (Tim Miller) ,唔認為佢可以超越無可能超越嘅 T2,但一定唔會差過 Terminator 3,希望呢次可以一掃之前嘅黑歷史帶返起Terminator呢個franchise去新時代喇。(另外有興趣睇下 John Connor變成點,咁多個trailer都無影,好可憐嘅人類最後希望 😭)

導演:添米勒
演員:Linda Hamilton, 阿諾舒華辛力加, Natalia Reyes, Mackenzie Davis, Edward Furlong, Diego Boneta, Gabriel Luna, Jude Collie, Brett Azar, Enrique Arce, Nicholas Wittman, Mario de la Rosa, Claudia Trujillo, Rochelle Neil, Fraser James
級別:IIB
上映:2019年10月31日

《未來戰士:黑暗命運》電影預告,上映場次及購票https://enjoymovie.net/movies/0qWeGQDWaZ/terminator-dark-fate

嘩!部部都好想睇但太多驚唔記得買飛就下載iOS Enjoy Movie 應用程式bookmark定佢地,賣飛就會通知你!

追加第十部推介

我地出左文之後鬼哥 Message 我地話我地漏野喇!

情迷紐約下雨天 A Rainy Day in New York

https://enjoymovie.net/movies/-kwgOEjpR3/a-rainy-day-in-new-york

鬼哥話點解要睇?

活地亞倫,加埋 chalamet 本身喺紐約大,已經夠殺

一言驚醒洛克人!大家記得留意,唔好 miss 左。

ENJOY
ENJOYhttps://enjoymovie.net
分享經典對白,提供香港上映的電影資料,集合全香港戲院資訊,一覽最新售票情況,Enjoy Movie 讓熱愛電影的您輕易找到最佳場次觀看心儀電影。

最新影評

最新文章

更多相關文章

熱門文章