Netflix新上架電影:《失落的鑰匙》(The Occupant)

新上架西班牙原創電影《失落的鑰匙》(The Occupant) ,講述失業嘅廣告主管開始跟蹤他前住家嘅新房客,跟住逐漸對屋企人心生歹念。唔好以為係普通家庭風暴嘅電影,其實係融入燒腦嘅精密「寄生上流」計畫。

失落的鑰匙》海報

導演:Àlex Pastor, David Pastor
編劇:Àlex Pastor, David Pastor
片長:103分鐘
級別:TBC
上映:2020年1月2日

其他西班牙燒腦電影推介

(The Invisible Guest)

曾經喺香港戲院上映超過250日嘅西班牙電影《死無對證》(The Invisible Guest),IMDB 8.1 分,仲打入左香港連續映期上映電影五強。錯過左嘅朋友而家 Netflix 已經有得睇啦~

死無對證》預告

故事講述年輕而事業有成嘅商人 Adrian 喺酒店房間被人擊暈,醒來發現佢嘅秘密情人 Laura 已經斷了氣。 他聘請左一位即將退休嘅零失敗率大狀為他洗脫嫌疑,推理嘅過程發現懸疑兇案背後蘊藏住千絲萬縷嘅複雜關係…

導演:奧瑞歐保羅 Oriol Paulo
編劇:奧瑞歐保羅 Oriol Paulo
片長:106分鐘
級別:IIA
上映:2018年1月25日

(The Body)

屍物招領》海報

屍物招領》(The Body) 為台灣譯名,香港並未上映,曾翻拍為印度版《遺.體》同埋韓國版《消屍的夜晚》。同《死無對證》一樣,都係由奧瑞歐保羅 (Oriol Paulo) 執導,呢套亦都係奧瑞歐保羅首部自編自導嘅長篇電影。

故事發生始於不翼而飛嘅屍體。及後死者丈夫被邀請到警局協助調查,但停屍間不斷發生靈異怪事阻礙他離開。唔到最後一刻,都唔知係亡妻陰魂不散,定係死而復生…

導演:奧瑞歐保羅 Oriol Paulo
編劇:奧瑞歐保羅 Oriol Paulo, Lara Sendim
片長:108分鐘
級別:TBC
上映:2012年10月4日

ENJOY
ENJOYhttps://enjoymovie.net
分享經典對白,提供香港上映的電影資料,集合全香港戲院資訊,一覽最新售票情況,Enjoy Movie 讓熱愛電影的您輕易找到最佳場次觀看心儀電影。

最新影評

最新文章

更多相關文章

熱門文章