Sony將改編日本動漫《一拳超人》為真人電影

Variety 報導指 Sony 準備開拍《》真人電影,編劇搵嚟《逃出魔幻紀 : 叢林挑機》(Jumanji: Welcome to the Jungle)同埋《逃出魔幻紀:霸氣升呢》(Jumanji: The Next Level)嘅兩位編劇 Scott Rosenberg, Jeff Pinkner。製作人由《蜘蛛俠:跳入蜘蛛宇宙》(Spider-Man:Into the Spider-verse) 製作人 Avi Arad 擔任。班底好似唔錯,但一講起日本漫畫改編電影,龍珠全新進化個陰影又開始浮出黎…

經典日漫改編荷里活電影作品《龍珠:全新進化》

周潤發演龜仙人,完全唔理原著、唔理 fans 感受,連原作者鳥山明都發火、電影編劇都要認錯嘅作品!重溫就免喇~ 不過睇下誠實預告都可以的

龍珠:全新進化》誠實預告

你可能也有興趣


目前演員同埋導演都未有定案,你地會想邊位飾演一拳超人呢?

香港粉絲首推戴耀明,希望 Sony 會留意到我地香港人嘅提案,或者甘草演員戴耀明真係有望進軍荷里活?

戴耀明於廣告扮演一拳超人

各大平台有乜好睇? Netflix、iTunes 同戲院資訊,盡在 Enjoy Movie App

iOS 立即下載 >> https://apps.apple.com/hk/app/enjoy-movie/id295613985?ct=feed_blog&l=en

ENJOY
ENJOYhttps://enjoymovie.net
分享經典對白,提供香港上映的電影資料,集合全香港戲院資訊,一覽最新售票情況,Enjoy Movie 讓熱愛電影的您輕易找到最佳場次觀看心儀電影。

最新影評

最新文章

更多相關文章

熱門文章