Enjoy Movie 1.15 更新

因為上次 Apple 審批用了很久但今次變回正常,所以推出 1.14 之後一星期後,1.15 今天已經上架了。

新添加 [相關影集] 功能

在電影資料頁最方底新增了[相關影集],幫您探索更多電影。

顯示 [想要觀看] 列表中有多少正在上映

當你將電影加入[想要觀看]列表後,我地會一路幫你睇實,當部電影上畫或者係 / iTunes 度有得睇嘅時候我哋就會提你。

導演和編劇資料

一部電影嘅成功,除咗靠幕前演出之外,幕後嘅工作人員其實一樣咁重要,所以添加了導演和編劇資料。

立即下載更新 https://apps.apple.com/hk/app/enjoy-電影-enjoy-movie/id295613985

Like 我地 Facebook 專頁掌握更多電影大小事 https://www.facebook.com/LetsEnjoyMovie/

ENJOY
ENJOYhttps://enjoymovie.net
分享經典對白,提供香港上映的電影資料,集合全香港戲院資訊,一覽最新售票情況,Enjoy Movie 讓熱愛電影的您輕易找到最佳場次觀看心儀電影。

最新影評

最新文章

更多相關文章

熱門文章