iTunes上架:《饑餓鬥室》(The Platform)

上個月唔敢入戲院睇《饑餓鬥室》?而家iTunes有得睇喇,雖然想租嘅話仲要等等。

饑餓鬥室》海報

饑餓鬥室》由Netflix原創出品 (點解反而香港 Netflix 會無?小編都唔知點解),探討人性醜惡,故事講述囚室中間會降落一個載有食物嘅大平台,上層囚犯吃剩嘅食物一層層依序送下來。所有囚犯都須於限定時間內,搶食大平台上的廚餘,由於食物有限,上層嘅人越暴食,下層嘅人便越饑「慌」。

饑餓鬥室》預告
饑餓鬥室》劇照
饑餓鬥室》劇照
饑餓鬥室》劇照

你可能也有興趣


同類型密室電影:《

恐懼鬥室》劇照

恐懼鬥室》系列一共七集,番外篇預計今年上映。系列中最精彩一定係第一集,由溫子仁執導,同好友利雲紐一同編劇。劇情講述兩位男子被囚禁於一間密室中想辦法逃生,但必須服從他們嘅神秘綁架犯所立下嘅「遊戲規則」,唯一嘅逃生方法就係贖罪。

恐懼鬥室 – Enjoy Movie
劇情講述由沃納爾和艾文斯分別飾演的兩位男子,被囚禁於一間密室中想辦法逃生,但也必須服從他們的神秘綁架犯所立下的「遊戲規則」,唯一的逃生方法則是贖罪。

其他同類型密室電影:《

心慌方》劇照

心慌方》系列一共有三集,同樣地都係第一集最精彩。一共6個人被困係立方體迷宮中,唔知點解到左果到,亦唔知點樣走到,每間房都設有機關,稍有不慎就會命喪機關下。

心慌方 – Enjoy Movie
一名學生,一名有前科的罪犯,一名工程師,一名社會工作者,一名警察和一個智障人士,被像老鼠一樣關在一個有緊密聯繫的立方體迷宮中,找不到出路。他們不知道自己是怎樣到達那裏的,也不知道為何會被選中。找不到任何食物和水,經過進一步調查,六人發現某些房間裡設有殺人陷阱。

各大平台有乜好睇? Netflix、iTunes 同戲院資訊,盡在 Enjoy Movie App
iOS 立即下載 >> https://apps.apple.com/hk/app/enjoy-movie/id295613985?ct=feed_blog&l=en

Like 我地 Facebook 專頁掌握更多電影大小事 https://www.facebook.com/LetsEnjoyMovie/

戲院未開唔知睇咩戲好?入嚟我地個Group問下其他谷友啦!
https://go.enjoymovie.net/7a38f

ENJOY
ENJOYhttps://enjoymovie.net
分享經典對白,提供香港上映的電影資料,集合全香港戲院資訊,一覽最新售票情況,Enjoy Movie 讓熱愛電影的您輕易找到最佳場次觀看心儀電影。

最新影評

最新文章

更多相關文章

熱門文章