《半職業特工隊》片場禁粗口 摔角冠軍戴夫巴蒂斯塔及導演彼得薜高都投降

為免年僅11歲嘅高兒寇曼 (Chloe Coleman) 蒙受童年陰影,《半職業特工隊》戲組決定喺片場嚴禁講粗口,一旦犯規就要罰錢俾「受害人」Chloe。

以往在擂台上打到爆晒粗嘅戴夫巴蒂斯塔果斷決定一早投降:「對我來講呢個係不可能的任務,所以我索性俾五十元Chloe當係預繳。」

巴蒂斯塔大爆Chloe玩得好開心:「所有人都神經繃緊,因為Chloe會躲係暗角,只係為左捉你斷正!」高兒寇曼就彷彿戲入面嘅蘇菲上身,潛伏喺一眾演員及工作人員附近,只要一有人唔小心爆粗,她就會遞上自備嘅「爆粗罰款罐」收下罰款。

另一個大苦主就係「爆粗王」導演彼得薜高,佢表示:「果個爆粗罰款罐專同我作對。我常常是被Chloe偷襲成功。」

相信劇本入面係一句粗口都冇,放心一家大細觀賞

導演:彼得薜高 Peter Segal
編劇:Erich Hoeber, Jon Hoeber
演員:戴夫巴蒂斯塔 Dave Bautista, Kristen Schaal, 鄭堅 Ken Jeong, Parisa Fitz-Henley Parisa, Nicola Correia Damude, Laura Cilevitz, Sima Fisher, 高兒寇曼 Chloe Coleman
片長:102分鐘
級別:IIA
上映:2020年3月12日

ENJOY
ENJOYhttps://enjoymovie.net
分享經典對白,提供香港上映的電影資料,集合全香港戲院資訊,一覽最新售票情況,Enjoy Movie 讓熱愛電影的您輕易找到最佳場次觀看心儀電影。

最新影評

最新文章

更多相關文章

熱門文章