【突發!】《灌籃高手 / 男兒當入樽》推出電影版!

呢次唔係 Content Farm 話續作喇!日本人氣經典》( / 男兒當入樽)作者井上雄彥於Twitter宣佈將推出新電影,井上以手繪嘅 gif 方式發布呢個消息(係咪暗示係動畫呢~)!呢個消息對大家嚟講真係好驚喜,官方未公佈係真人版定係動畫化(電影官方網站顯示由動畫製作公司 Toei Animation 製作同埋 oricon 都表示係動畫),當然就算係邊一種,fans們都一樣咁期待。

對豐玉還是山王呢?還是會係新故事呢?

該系列在日本的發行量已超過1.2億,並且從1993年至1996年播放了電視動畫。

ENJOY
ENJOYhttps://enjoymovie.net
分享經典對白,提供香港上映的電影資料,集合全香港戲院資訊,一覽最新售票情況,Enjoy Movie 讓熱愛電影的您輕易找到最佳場次觀看心儀電影。

最新影評

最新文章

更多相關文章

熱門文章