Netflix 電影推介《被奪走的12年》(12 Years a Slave)

戲院未開門唔知睇咩戲好?榮獲極高口碑以及多個獎項 (包括金球獎最佳劇情片、奧斯卡金像獎最佳影片、最佳改編劇本同埋最佳女配角等) 嘅《被奪走的12年》(2013)係唔錯嘅選擇,如果未睇過而家可以喺 睇到~

被奪走的12年》海報

被奪走的12年》真人真事改編,故事發生喺美國內戰前嘅1841年,一名原屬自由人嘅黑人,喺華盛頓特區遭到綁架並被賣往路易斯安那州作奴隸,從此開始12年嘅奴隸生涯並最終獲得自由嘅故事。

主演:Chiwetel Ejiofor 楚伊特艾治奧福, Michael Fassbender米高法斯賓德, Lupita Nyong'o 雷碧達尼安高, Benedict Cumberbatch 班尼狄.甘巴貝治
導演:Steve McQueen
編劇:John Ridley, Solomon Northup

其他探討種族的電影《訪.嚇》(Get Out)

訪.嚇》海報

訪.嚇》累積票房超過12億港元,一致好評,爛番茄 98% 好評。故事關於白人女友 Rose決定帶非洲裔攝影師男友 Chris (丹尼爾卡魯亞 飾) 返老家見家長。女友父母過度熱情嘅款待,令Chris渾身不自在,不尋常嘅怪事接二連三發生,Chris開始懷疑……

主演:丹尼爾卡魯亞 Daniel Kaluuya, 艾莉遜威廉絲 Allison Williams, 畢利惠特福 Bradley Whitford
導演:Jordan Peele
編劇:Jordan Peele

ENJOY
ENJOYhttps://enjoymovie.net
分享經典對白,提供香港上映的電影資料,集合全香港戲院資訊,一覽最新售票情況,Enjoy Movie 讓熱愛電影的您輕易找到最佳場次觀看心儀電影。

最新影評

最新文章

更多相關文章

熱門文章