雷神基斯咸士禾主演 Netflix 原創電影《驚天營救》(Extraction) 上架了

由雷神基斯咸士禾 (Chris Hemsworth) 主演最新 原創動作片《驚天營救》(Extraction) 已經喺 Netflix 上線!

驚天營救》海報

雖然 Netflix 自家電影通常麻麻,但係今次由《Avengers: Endgame》導演羅素兄弟擔綱編劇、製片,比次機會佢。片中大量刺激驚人畫面都係 Chris 親身上陣,包括徒手暴打持槍惡徒,飛車追逐、肉搏戰、跳越屋頂同埋從屋頂墜落等。

故事講述 Chris 飾演一名無畏無懼嘅黑市傭兵,接受委託救國際犯罪首腦個仔,佢點都諗唔到呢個會成為生命中最危險嘅任務。

戲裏面有一個又槍戰又追逐的長鏡頭,值得留意。整體而言是 Netflix 難得出色的作品,希望有續集喇。

ENJOY
ENJOYhttps://enjoymovie.net
分享經典對白,提供香港上映的電影資料,集合全香港戲院資訊,一覽最新售票情況,Enjoy Movie 讓熱愛電影的您輕易找到最佳場次觀看心儀電影。

最新影評

最新文章

更多相關文章

熱門文章